Zdravo!

Živjo, dobrodošli na mojem blogu!
Pravzaprav ni nobene posebne zgodbice zakaj sem si ta blog sploh ustvarila. 
Na sobotni večer sem se odločila, da si pobarvam lase na ognjeno rdečo ter jih ostrižem za dobrih 20 centimetrov. Nekje sem prebrala, da ko si ženska spremeni svojo frizuro, si zaželi sprememb - lahko bi se strinjala s tem. Ne želim spremeniti sebe, svoje osebnosti... nikakor. Želim pa si spremeniti marsikatero drugo stvar. Želim si dokončati stvari, želim doseči stvari, želim biti srečna in predvsem srečna.
Takšne stvari je veliko lažje reči oziroma napisati kot narediti, veš?
Moj bog bo predvsem, hm o meni? O mojih ljubeznih ki so precej tipične - lepotne zadevice, torej make up, mogoče celo kak OFTD, ter kakšni opisi knjig in filmov, verjetno veliko ustvarjalnih projektov, umes pa se bo urinil tudi kakšen "random" blog z kančkom moje intelektualnosti in kakšno poročilo iz izletov. Kdo pa ne obožuje potovanj?
Kaj pa naslov? In kaj potem? To je nekako moje vodilo. Včasih sem se preveč sekirala za precej ne pomembne stvari in ko sem prišla do spoznanja, da je včasih dobro stopiti izven svojih okvirjev in celo zadihati postane življenje postalo precej lažje. In kaj potem, bom pa kasneje. Naslov pa je tudi razlog iz prikupnega citata, ki sem ga našla na tumblerju, veliki ljubezni. 
If we learned anything from the Mayans, it’s that if you don’t finish something, it’s not the end of the world.
 Sedaj pa še nekaj o meni. Sem precej odbito dekle, ki uživa v svoji mladosti. Rada se znorim na koncertih ter preplešem noči. Hkrati rada ostanem doma ter uživam v pocukranem filmu s srečnim koncem. Če bi lahko, bi se vsedla na prvo letalo in se prepustila dogodivščinam, advanturam ter predvsem živela brez omejitev. Na žalost imam v življenju precej obveznosti, ki so verjetno razlog, da sem še vedno živa in zdrava :) Sem sproščena in pripravljena sleditim svojim ciljem. Predvsem pa sem srečna. In mislim, da dokler je čovek srečen, je uspešen. Pa še rima se!

3 comments:

  1. Pozdravljena v svetu bloganja in želim ti veliko uspehov pri uvajanju sprememb, ki si jih želiš narediti :) upam, da boš tudi napisala nekaj tudi na to temo, če ni preveč osebno in hočeš zadržati zase.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo, hvala.
      Bom, nekaj že pišem. Se še odločam al sproti objavlam spremembe/napredek ali bi čez čas v eni objavi, ki jo bom po korakih pisala objavila vse.

      Delete
    2. Sama bi raje videla, da sproti objavljaš spremembe/napredek, vendar to zahteva več časa, kar pa glede na prebrano objavo "She has money", ne vem če ga imaš :) ne glede na to, kako se boš odločila, te bom spremljala, ker rada berem takšne objave-bloge.

      Delete