Neprespane noči.

Včasih se mi zdi, da sem rojena za neprespane noči, za preplesane noči. 
Študentsko življenje mi je prineslo mesto, moj Maribor in večere, ki se jih spomnim le po delih in boleče noge naslednje jutro. Little party never killed nobody, ane?
Smešno pa je, da pravzaprav obožujem večerne sprehode skozi okrašeno mesto in kuhano vino, ki hkrati služi kot grelnik za roke. 
V nedeljo, preden sem odšla nazaj v Maribor sem se ustavila v Ljubljani - za dobre stare čase. Letos se mi zdi zares lepo okrašena, malce drugače. Cela ideja o koordinatnem sistemu na sredini Prešernovega trga se mi zdi fascinantna. 


December, magičen december, ki na nek poseben način vedno ogreje naša srca z radostjo in prazničnim vzdušjem in kuhano vino, ki ti ogreje še telo. 
Večerni sprehodi po Ljubljani so postali že prava tradcija, klasika. In včasih... včasih zares potrebujemo pobeg v "wonderland".


(Se opravičujem za ne najboljšo kvaliteto slik, so posnete s telefonom)

-Bella.

No comments:

Post a Comment